niedziela, 4 sierpnia 2013

BIEL - królowa tego sezonu!

Biel pojawia się prawie we wszystkich kolekcjach czołowych projektantów. 

Zdominowała pokazy mody - można powiedzieć, że jest niekwestionowaną królowa tego sezonu. 

Warto zadbać o równie modne białe dodatki, a w szczególności biżuterie...  
Co warto mieć w swojej szkatułce? Z uwagi na moje zainteresowania - przedstawiam Wam kilka propozycji biżuterii wpisującej się w barwy bieli; m.in. bransoletki wykonane z kul agatu, opalu, lawy wulkanicznej i howlitu ;) 

Jednak aby uniknąć monotonności, najlepiej aby zachować pewien kontrast między ubiorem a biżuterią. Jeśli masz na sobie biel od stóp do głów - wybieraj dodatki, np. w kolorze złota - sprawią, że kreacja nabierze klasy i elegancji. To żelazna zasada, której warto się trzymać - by uniknąć monotonii i nudy :)

Zapraszam do oglądania! 

Mam nadzieję, że Wam się spodoba ;) 

































Jeśli podobają się  Wam moje projekty - polubcie mnie na fanpage'u
Będę Wam bardzo wdzięczna, a tym którzy już to zrobili bardzo serdecznie dziękuje :*
ZAMÓWIENIA
Jeśli chcielibyście zamówić bransoletkę - piszcie na priv (najlepiej poprzez fanpage'a), bądż na mój e-mail: ams.artesania@gmail.com

Dior


Roberto Cavalli





Givenchy


Gucci



Alexandra Wang





The end :)

Pozdrawiam serdecznie ;*

6 komentarzy:

  1. Śliczne bransoletki :)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, śliczne bransoletki! Jestem ich fanką! Zawsze lubiłam mieć pełno kolorowych kuleczek, kulek, kwadratów na rękach, i widzę niesamowity potencjał w Twoich projektach:)
    Trzymam kciuki za Ciebie!

    Zapraszam, www.kakaowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam biel!piękne bransoletki:)
    zapraszam do siebie w wolnej chwili:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że biel nie jest tylko królową tego sezonu, a wielu, wielu innych, bo nigdy tak naprawdę nie wychodzi z mody i z trendów na dany sezon. Bardzo ładne bransoletki! :)

    OdpowiedzUsuń