środa, 24 lipca 2013

Trend: Azja, czyli orient wszędzie!

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować jedne z moich ulubionych bransoletek, które świetnie się noszą i komponują z inną biżuterią. Są to bransoletki z buddą ;) Przedstawiam Wam kilka z nich. Zachęcam do zaglądania tu, ponieważ już niebawem na moim blogu i fanpage'u pojawią się nowe zdjęcia bransoletek z buddą - nowe modele, no i oczywiście zmiana palety barw ;) 
Magie orientu możemy podziwiać również w tegorocznych kolekcjach znanych projektantów.
U Prady w kolekcji króluje zdekonstruowane kimono, natomiast Pucci Peter Dundas zwrócił się w stronę Wietnamu...

Poniżej zdjęcia biżuterii mojego autorstwa. Bransoletki zostały wykonane z kul kamieni naturalnych.

Fanpage - polub mnie ;) 


Hematyt z magnezydem...


\
 Jaspis dalmatyńczyk...
 

Onyks czarny...




Obsydian śnieżny i hematyt srebrny...

Koral czerwony...




Piasek pustyni...

 
Szczegółowe opisy bransoletek odnośnie wielkości kul itp. znajdziecie na moim fanpage'u ;)

Jeśli podobają się  Wam moje projekty - polubcie mnie na fanpage'u


Będę Wam bardzo wdzięczna, a tym którzy już to zrobili bardzo serdecznie dziękuje :*

ZAMÓWIENIA

Jeśli chcielibyście zamówić bransoletkę - piszcie na priv (najlepiej poprzez fanpage'a), bądż na mój e-mail: ams.artesania@gmail.com

Możliwość graweru ;)
Kochani do końca miesiąca przy zamówieniu trzech bransoletek 
- 30 %

i

miły upominek w postaci bransoletki ;) 
 

Szczegóły na priv - zapraszam ;)

PRADA 


 






Pucci Peter Dundas





PS: Jeszcze dziś - więcej zdjęć! Post w trakcie pisania...

Pozdrawiam serdeczni i życzę miłego dnia :*

12 komentarzy:

  1. Cieszę się, że komuś przydadzą się moje przepisy ;) Zapraszam częściej, ponieważ co jakiś czas pojawia się coś nowego, mam w zanadrzu kilka smakowitych perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością będę do Ciebie zaglądać i z utęsknieniem wyczekiwać na te perełki :)

      Usuń
  2. jakie piękne bransoletki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. super biżuteria:) lubię Cię na fb:) sama również zajmuję się projektowaniem tylko ciuszków:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za polubienie mojego fanpage'a oraz za miłe słowa ;* Dodałam Twojego bloga do obserwowanych - tak wiec z pewnością będę do Ciebie zaglądać :)Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  4. śliczne ;)
    www.xlosangelesx.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten trend bardzo mi sie podoba, bransoletki są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń